Субота, 2018-06-23, 5:23 AMГоловна

Пошук

Погода в Житомирі

Календар

«  Грудень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Категорії розділу

Живе диво [17]
Живе диво
Довкілля [25]
Земля [92]
Земля
Вода [28]
Вода
Надра [15]
Надра
Новітні технології [20]
Новітні технології
Зелений контроль [146]
Зелений контроль
Консультації, роз’яснення, поради [70]
Консультації, роз’яснення, поради
Ліс [49]
Оголошення, реклама [0]
Природно заповідний фонд Житомирщини [13]
Природно заповідний фонд Житомирщини
Відео [1]
Цілюща сила природи [54]
Наші домашні улюбленці [40]

Друзі сайту

Статистика

Головна » 2012 » Грудень » 3 » Чи додасть ефективності оптимізація
1:48 AM
Чи додасть ефективності оптимізація

В області завершилась реорганізація державних органів земельних ресурсів. Серед нововведень: оптимізація структури штатних працівників та розширення їх повноважень, утворення міськрайонних управлінь Держземагенства у великих містах області. Як це вплине на ефективність роботи нових підрозділів наш кореспондент Володимир Васильчук запитав у начальника Житомирського міськрайонного управління Держземагенства Дмитра Пшоняка.

Пшоняк: Об’єдналися дві різні території: м. Житомир і приміський Житомирський район. І ми говоримо вже про землі, які мають різнонаправлене призначення і , відповідно, специфічні земельні проблеми. Скажімо, у м. Житомирі головна із них – це спільна, сумісна часткова власність, де спори йдуть за кожен сантиметр землі, і часом просто не можливо роками встановити точні межі землеволодінь. 
В Житомирському районі землевпорядній службі більше доводиться працювати із землями сільськогосподарського призначення, це виділення земельних часток, паїв, їх правильне оформлення, оренда угідь. 
Деякі складності у користуванні викликають приміські землі водного та лісового фонду, адже не скрізь у них визначені чіткі межі і є правовстановлюючі документи на їх використання. Є чимало нюансів і відмінностей: скажімо, у Житомирському районі є приватизація земельних ділянок особистого селянського господарства, а в місті Житомирі такого не має. Всі ці особливості ми маємо враховувати, формуючи нову структуру міськрайонного управління Держземагенства таким чином, щоб землекористувачі, як в м. Житомирі, так і в Житомирському районі щонайменше стикалися із бюрократичними перепонами при реалізації своїх прав.
Кор.: Не секрет, що саме в Житомирському районі було найбільше черг, конфліктів і скандалів довкола вирішення земельних питань місцевого рівня. Як зараз буде?
Пшоняк: Це дійсно складна ситуація і вона має ряд , як об’єктивних, так і суб’єктивних причин. На жаль, не всі спеціалісти-землевпорядники готові і можуть сьогодні працювати у вихідні, а часто і після 18.00 години у надто інтенсивному режимі за 1,5-2 тисячі гривень на місяць. Треба це чесно сказати громадянам. Молоді фахівці відмовляються витримувати такі нервові навантаження. З іншого боку, земельне законодавство сьогодні в деяких напрямках виписане не чітко, тому окремі земельні рішення потребують додаткових експертиз, розгляду на комісіях, а то й судових розглядів. На все це потрібно місяці, а то й роки, щоб прийти до узгодженого рішення, а часто проблемних сусідів не можна примирити й за декілька років. Це також повинні знати і розуміти громадяни. 
Але ми працюємо над тим, щоб мінімізувати рівень земельних проблем, створюємо власну електронно-кадастрову базу даних про кожен метр міської і приміської території, і в майбутньому вона стане надійною основою для зменшення помилок і зловживань у сфері земельних відносин. Ми також готуємо і будемо ставити у «гарячі точки», де існували ще черги громадян, більш підготовлених і кваліфікованих фахівців, які зможуть оперативніше реагувати на звернення громадян і витримувати сучасні навантаження. Наведу конкретний приклад: в середньому земельне управління розглядає 5-6 тисяч заявок на присвоєння кадастрових номерів, реєстрацію земельних ділянок, переходу прав на земельні ділянки, надання витягів і т.п. А в Житомирському районі таких заявок вже прийнято 17 тисяч! У три рази більше! Але ж цей обсяг роботи ми маємо зробити не збільшуючи у три рази штат працівників. Ось чому існують ці черги, але згодом їх зовсім не буде, якщо на всі земельні ділянки будуть присвоєні кадастрові номери, і всі державні акти на право власності на землю жовтого кольору будуть повністю замінені. А сьогодні цю роботу ми змушені робити у великих об’ємах, тому що громадяни хочуть закріпити своє право власності на земельну ділянку відповідно до сучасних вимог і стандартів. 
Згодом ми плануємо приймати заяви і документи від землекористувачів в електронному вигляді за принципом «єдиного вікна».
Кор.: Раніше ви працювали лише з однією міською радою, а тепер ще й з райдержадміністрацією та десятками сільських рад Житомирського району. Треба налагоджувати тісну співпрацю із розпорядниками ресурсів землі?
Пшоняк: Так, раніше було простіше, у нас склалися зрозумілі стосунки із депутатським корпусом і виконкомом Житомирської міської ради. А тепер додатково треба співпрацювати із майже трьома десятками сільських рад і райдержадміністрацією, які приймають рішення у сфері земельних відносин. У них різні права, повноваження і компетенція щодо розпорядження земельними ресурсами, але ми налаштовані на ефективну співпрацю і взаєморозуміння із міською та сільськими громадами задля вирішення існуючих земельних проблем. Будемо працювати на упередження можливих непорозумінь, спорів і конфліктів у сфері сучасного землекористування.

Категорія: Земля | Переглядів: 496 | | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Copyright "Скарбниця Житомирщини" © 2018 |