Субота, 2018-06-23, 5:15 AMГоловна

Пошук

Погода в Житомирі

Календар

«  Березень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Категорії розділу

Живе диво [17]
Живе диво
Довкілля [25]
Земля [92]
Земля
Вода [28]
Вода
Надра [15]
Надра
Новітні технології [20]
Новітні технології
Зелений контроль [146]
Зелений контроль
Консультації, роз’яснення, поради [70]
Консультації, роз’яснення, поради
Ліс [49]
Оголошення, реклама [0]
Природно заповідний фонд Житомирщини [13]
Природно заповідний фонд Житомирщини
Відео [1]
Цілюща сила природи [54]
Наші домашні улюбленці [40]

Друзі сайту

Статистика

Головна » 2015 » Березень » 25 » Як зареєструвати право власності у разі втрати, пошкодження чи зіпсування державного акту?
8:37 PM
Як зареєструвати право власності у разі втрати, пошкодження чи зіпсування державного акту?

 

З 01.01.2013 року державні акти  на право власності на земельні ділянки (дублікати державних актів) не видаються.
Разом з тим, повідомляємо, що з 12.02.2014 року введено в дію новий Порядок реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2013 № 868.
Відповідно до п. 48 Порядку у разі втрати державного акта на право власності на землю, реєстрація якого проведена до 1 січня 2013 року, для проведення державної реєстрації права власності на нерухоме майно, заявник подає органові державної реєстрації прав:
1) завірену в установленому порядку органом, що видавав документ, копію примірника втраченого документа;
2) оголошення про втрату документа у регіональних друкованих засобах масової інформації за місцем розташування земельної ділянки, в якому повинні бути зазначені назва документа, його номер і дата видачі, на чиє ім’я виданий, яким органом.
За результатами розгляду заяви та документів, необхідних для проведення державної реєстрації прав, державний реєстратор органу державної реєстрації прав проводить державну реєстрацію права власності з видачею свідоцтва на заміну втраченого, пошкодженого чи зіпсованого документа. У свідоцтві зазначається серія, номер, назва, дата видачі та суб’єкт, який здійснив видачу втраченого, пошкодженого чи зіпсованого документа.
З огляду на вищевказане, рекомендуємо звернутися до відповідного органу реєстрації прав, за місцем розташування земельної ділянки, з вищевказаними документами.
Також, слід зазначити, що копію державного акту на право власності на земельну ділянку Ви можете отримати, звернувшись до відповідного територіального органу Держземагентства за місцем розташування земельної ділянки з відповідною заявою.

Юридичний відділ Головного управління  Держземагентства в області

Категорія: Консультації, роз’яснення, поради | Переглядів: 234 | | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Copyright "Скарбниця Житомирщини" © 2018 |