Понеділок, 2018-06-18, 6:28 AMГоловна

Пошук

Погода в Житомирі

Календар

«  Листопад 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Категорії розділу

Живе диво [17]
Живе диво
Довкілля [25]
Земля [92]
Земля
Вода [28]
Вода
Надра [15]
Надра
Новітні технології [20]
Новітні технології
Зелений контроль [146]
Зелений контроль
Консультації, роз’яснення, поради [70]
Консультації, роз’яснення, поради
Ліс [49]
Оголошення, реклама [0]
Природно заповідний фонд Житомирщини [13]
Природно заповідний фонд Житомирщини
Відео [1]
Цілюща сила природи [54]
Наші домашні улюбленці [40]

Друзі сайту

Статистика

Головна » 2013 » Листопад » 28 » Розібратись в складних адміністративних лабіринтах допомагає громадянам системна робота управління Держземагенства
11:53 PM
Розібратись в складних адміністративних лабіринтах допомагає громадянам системна робота управління Держземагенства

у Бердичівському районі. Про деталі наш кореспондент бесідує із заступником начальника управління Сергієм Вороновичем.

Воронович: Дійсно, громадянам часто важко розібратися в складних лабіринтах сучасного земельного законодавства, а також і в адміністративних послугах, які надають територіальні органи Держземагенства. На сьогодні, скажімо, громадяни часто плутають форми реєстрації, інші правочинні дії, тому спеціалісти управління консультують громадян, ведуть широку роз’яснювальну роботу у ЗМІ, на зустрічах, семінарах.
Насамперед, треба чітко розрізняти два поняття: реєстрація самої земельної ділянки і реєстрація права власності або права користування цією земельною ділянкою. Управління Держземагенства реєструє лише земельні ділянки, присвоює їм кадастровий номер, координати, площу і т.п. А саме право: чи то власності, чи то оренди на земельну ділянку, реєструє реєстраційна служба Мінюсту, яка реєструє всі речові права на нерухоме майно.
Станом на 1 жовтня 2013 року спеціалістами управління Держземагенства у Бердичівському районі прийнято 4025 заяв від громадян на реєстрацію земельної ділянки. Відповідно до Постанов уряду реєстрація земельних ділянок відбувається на платній основі, і громадяни отримують квитанцію про сплату. За ці надані адміністративні послуги надійшло до державного бюджету вже майже 300 тисяч гривень.
Кор.: А скільки коштує ця адмінпослуга для громадян?
Воронович: Зараз це 65 гривень. Також громадянин може замовити для будь-якого правочину витяг, якщо земельна ділянка в нього вже зареєстрована. Це також платна адмінпослуга, і вона коштує 53 гривні. В цьому році управлінням вже надано відомостей (витягів) із державного земельного кадастру більше 2 тисяч, на суму близько 130 тисяч гривень.
Також ми надаємо адміністративні послуги у формі надання викопіювань планово-картографічних матеріалів щодо місця розташування земельної ділянки. Це потрібно землекористувачам, щоб оформити право користування земельною ділянкою, якою вони певний час користувались без всіх необхідних правовстановлюючих документів. Така послуга коштує 31 гривню, і ми також всі зароблені кошти направляємо до держбюджету.
Кор.: А якщо говорити про терміни виконання замовлених адмінпослуг?
Воронович: По всіх послугах встановлені чіткі терміни – не більше 14 днів. Хоча наші спеціалісти виконують цю роботу і раніше, адже після виконання робіт підписується відповідний акт, де фіксуються і терміни виконання зокрема.
І ще можу відзначити, що в нашому управлінні Держземагенства прийом громадян ведеться щоденно, а по суботах ще й чергує відповідальний спеціаліст, який консультує громадян щодо надання адміністративних послуг. А вся детальна інформація є на наших інформаційних стендах.
Категорія: Земля | Переглядів: 325 | | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Copyright "Скарбниця Житомирщини" © 2018 |