Четвер, 2018-06-21, 11:35 AMГоловна

Пошук

Погода в Житомирі

Календар

«  Листопад 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Категорії розділу

Живе диво [17]
Живе диво
Довкілля [25]
Земля [92]
Земля
Вода [28]
Вода
Надра [15]
Надра
Новітні технології [20]
Новітні технології
Зелений контроль [146]
Зелений контроль
Консультації, роз’яснення, поради [70]
Консультації, роз’яснення, поради
Ліс [49]
Оголошення, реклама [0]
Природно заповідний фонд Житомирщини [13]
Природно заповідний фонд Житомирщини
Відео [1]
Цілюща сила природи [54]
Наші домашні улюбленці [40]

Друзі сайту

Статистика

Головна » 2014 » Листопад » 26 » Сучасні ЦНАПи і їх проблеми
10:54 PM
Сучасні ЦНАПи і їх проблеми

 

Прозорі, доступні центри надання адміністративних послуг — ознака цивілізованості держави.
Кабінетом Міністрів України визначено перелік адміністративних послуг, які мають надаватися у центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП) при райдержадміністраціях і міських радах. Все це робиться задля зручності людей, щоб вони не ходили по різних інстанціях і державних установах, а все могли оформити і отримати в одному місці: і дозвіл, і розпорядження, і рішення, і витяг із Державного земельного кадастру, наприклад.



Що стосується просування в цьому напрямі управління Держземагентства у Житомирському районі, то можу сказати наступне: на сьогоднішній день ми розробляємо спеціальну методику взаємодії із ЦНАПами, які відкрито у Житомирській райдержадміністрації та Житомирській міській раді. Хоча необхідно подолати і деякі перешкоди. Це, в першу чергу, стосується окремих технічних проблем, адже існують певні технічні вимоги до робочого місця того ж державного реєстратора, який надає послуги, визначені спеціальним переліком. Потрібні окремі приміщення і кімнати з обмеженим доступом, потрібне ліцензійне програмне забезпечення, сучасне комп’ютерне обладнання і, звичайно, добре підготовлені фахівці. Треба щоб був захищений зв’язок, бо є чимало даних з обмеженим доступом: це і деякі координати, і обмінні файли, і т.п. Це, на жаль, ще не всі питання, які вдалося вирішити, бо треба ще й кошти відповідні найти, обладнання закупити, спеціалістів навчити.
Але все це запрацює з 1 січня 2015 року, як це вимагає сьогодні керівництво держави. Ми ж бачимо досвід європейських країн, тієї ж Грузії, де людина заходить в прозоре приміщення, де всіх видно, ніяких закритих кабінетів і черг немає. Ми маємо запровадити таку ж прозору і зручну для людей систему надання адміністративних послуг. Хоча, можливо, на перших порах буде невеликою пропускна можливість, але за короткий проміжок часу ми зможемо налагодити чітку систему надання адмінпослуг у земельній сфері.
Головна теперішня проблема — це наповнення Державного земельного кадастру. Ми ж розуміємо, що не всі дані про земельні ділянки ще внесені до загальної електронної системи відомостей. І є різні питання: якщо заявник, скажімо, приходить із державним актом на землю і хоче отримати на нього витяг. Реєстратору тоді необхідно заходити в систему Державного земельного кадастру і знайти необхідну інформацію, а там її ще немає. Що тоді робити? Є випадки, коли земельна ділянка неправильно розміщена в системі координат, є безліч різних нюансів.
Ці проблеми поки що не можливо розв’язати за місяць і навіть за рік. Але земельна служба без зупину працює над їх вирішенням, і в процесі самої роботи вся система надання адміністративних послуг громадянам буде спрощуватися і вдосконалюватися належним чином.

Володимир Ковальчук,
в.о. начальника управління Держземагентства 
у Житомирському районі

Категорія: Земля | Переглядів: 248 | | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Copyright "Скарбниця Житомирщини" © 2018 |